Zmiany w algorytmie Google dążące do nadania priorytetowej wartości treściom zawartym na wersjach mobilnych to temat, który od przeszło dwóch lat jest na ustach SEOwców. Odkąd liczba zapytań do wyszukiwarki kierowana z urządzeń mobilnych przewyższyła desktopowe jasnym się stało, że przemiana samego Google, która kryje się pod nazwą Mobile-First Index musi stać się faktem. Kiedy to nastąpi? Co na ten temat powiedział Gary Illyes podczas ubiegłorocznej konferencji SMX w Stanach Zjednoczonych? Jak najlepiej przygotować się i co zrobić, aby unowocześniony algorytm nie zaszkodził kondycji naszej witryny w SERP?

Tego wszystkiego i nie tylko dowiecie się z kolejnej już mojej publikacji w magazynie Marketing w Praktyce. Aktualny numer pisma znajdziecie m.in. w sklepach sieci Empik. Artykuł pt. „Google staje się mobilne” dostępny jest również online, na stronach czasopisma pod TYM linkiem. Zapraszam do lektury.

W kolejnym numerze miesięcznika Marketing w Praktyce zająłem się natomiast tematyką lokalnego SEO, którą rozłożyłem na czynniki pierwsze. Czytelnik dowie się czym są lokalne wyniki wyszukiwania i jak trafić na ich szczyt.

marketing w praktyce

2 Comments

    1. Niby tak, duża cześć rynku posiada strony responsywne ale katalogi i zapleczówki, na których mają zbudowane profile linkowe już niekoniecznie – po pełnym wdrożeniu Mobile First Index tak profil linkowy złozony z nieresponsywnych stron może stracić n wartości, a przez to i strona docelowa!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Gdzie najlepiej założyć bloga za darmo? Jak na nim zarabiać?

Internetowe blogi w ostatnich latach robią w sieci prawdziwą furorę. O ile sama idea tworz…