Ci z Was, którzy na co dzień korzystają z Google Analytics zapewne zauważyli dziś niewielkie zmiany w wyglądzie tego narzędzia. Korekcie uległo logo oraz pojawiły się, pomocne w nawigacji, okruszki.

Logo zarówno kolorystyką jak i nawiązaniem do rosnącego wykresu bardzo przypomina to, którym analityka Google firmowała się dotychczas. Zmiana jest więc głównie kosmetyczna choć warto ją odnotować 😉

Dodatkowo po wejściu w szczegółowe dane statystyczne wybranej domeny z panelu głównego w topie strony pojawiły się breadcrumbsy, których wcześniej nie było. Będą one na pewno pomocne przy poruszaniu się w serwisie, jak i szybkiej zmianie konta, którego statystyki chcielibyśmy sprawdzić. Dotyczy to jednak tych osób, które śledzą ruch na więcej niż jednej stronie.

Sama strona główna aplikacji nie uległa zmianie lecz wcale nie jest powiedziane, że nie stanie się to w najbliższym czasie, a wymiana logo to dopiero początek. Poniżej porównanie starego logo z nowym.

nowy wygląd analityki Google

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Gdzie najlepiej założyć bloga za darmo? Jak na nim zarabiać?

Internetowe blogi w ostatnich latach robią w sieci prawdziwą furorę. O ile sama idea tworz…