Stacje telewizyjne bardzo mocno walczą o widzów i chętnie chwalą się każdym sukcesem w tej materii – wszak pozyskanie widza w dzisiejszych wymagających dla mediów czasach, nie należy do łatwych rzeczy! Nie inaczej jest i tym razem. Stacja TVN poinformowała za pośrednictwem swojego biura prasowego o świetnych wynikach oglądalności za grudzień 2018 roku. To kolejna dobra wiadomość, po tym, jak informowaliśmy, że TVN wyprodukował program na rynek międzynarodowy. Popularna stacja była liderem w grupach docelowych, które jawią się reklamodawcą jako najbardziej atrakcyjne i w czasie antenowym, który najchętniej jest wybierany przez reklamodawców.

Oglądalność TVN w grudniu 2018

TVN w grudniu wyprzedził konkurencję w komercyjnej grupie 16-49. W ujęciu całodobowym wynik stacji to 11,3% udziału, natomiast w godzinach między 18.00 a 23.00, czyli wtedy, kiedy najwięcej widzów zasiada przed telewizorami TVN mógł się pochwalić aż 13,4% udziału w rynku. Stację tę najchętniej wybierają ludzie w wieku 16-49 lat mieszkający w dużych miastach.

Najchętniej oglądano takie programy jak: „Kuchenne Rewolucje”, „Masterschef” czy „Milionerzy”. W tym czasie antenowym (o godzinie 19.00) pokazywane są również „Fakty TVN”.

Sprawdź również: Gdzie oglądać seriale online?

Dobre wyniki oglądalności w grudniu 2018 na pewno poprawi humory w redakcji TVN po kiepskim odbiorze Sylwestra TVN w Warszawie.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Jak obliczyć ROI dla content marketingu?

W dzisiejszych czasach konsumenci znacznie chętniej ulegają informacjom dostępnym online a…