Home Biznes Czy torby na zakupy z nadrukiem sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych?
Biznes - 22 sierpnia 2022

Czy torby na zakupy z nadrukiem sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych?

Przyjęło się, że firmy wręczają swoim klientom gadżety reklamowe przy każdej możliwej okazji. Sampling produktów, targi czy degustacja – możliwości do przekazania upominków firmowych jest naprawdę sporo. Pytanie tylko co dzieje się z nimi później? Czy klient korzysta z nich na co dzień czy wręcz przeciwnie, rzuca w kąt i zapomina? Warto zastanowić się nad tym, inwestując kolejne środki marketingowe na gadżet reklamowy, który z czasem ląduje w koszu. Długopisy, kalendarze czy torby na zakupy z nadrukiem? Który upominek ma szansę cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów?

Czy gadżety reklamowe wciąż są dobrym środkiem promocji?

Nie wszystkie gadżety reklamowe można uznać za trafiony sposób na promocję firmy. Niestety wielu przedsiębiorców przeznacza horrendalne kwoty na upominki, które nie są praktyczne ani też nie zostają w pamięci klienta na dłuższy czas. Klasyczne długopisy czy balony, odeszły już do przysłowiowego lamusa. W ich miejscu powinny pojawić się innowacyjne gadżety, które przede wszystkim przydadzą się użytkownikom na co dzień. Świetnym pomysłem mogą się okazać torby bawełniane z nadrukiem. Bawełniana torba to bowiem mobilny środek promocji, z którym wiele osób podróżuje po całej Polsce. Jaka jest więc recepta na przygotowanie atrakcyjnego gadżetu reklamowego? Odpowiedź jest prosta: wystarczy postawić na funkcjonalność.

Torby bawełniane jako praktyczna reklama

Torba bawełniana cieszy się dużą popularność ze względu na swoją funkcjonalność. Wytrzymała, pojemna, a także innowacyjna za sprawą oryginalnego nadruku, przyda się niemalże każdemu. Torby na zakupy z nadrukiem zmieszczą się niemalże wszędzie, dzięki czemu można je mieć zawsze przy sobie. Wystarczy złożyć, włożyć do kieszonki torebki lub plecaka i nie martwić się o brak torby na nieplanowane zakupy. Foliówki na szczęście odeszły już w niepamięć. Coraz mniej sklepów posiada je również na wyposażeniu. Dlatego też torby materiałowe wydają się być świetnym pomysłem jako trafiony upominek firmowy.

Torby na zakupy z nadrukiem na każdą okazję

Materiałowa torba sprawdza się nie tylko jako gadżet promocyjny wydawany konsumentom podczas akcji reklamowych w sieciach handlowych. Dobrej jakości torba płócienna czy torba lniana, spełni swoją funkcję również podczas wizyt handlowych u kontrahentów i na targach branżowych. Dlatego też warto postawić na jakościowe torby reklamowe. W ostatnim czasie dużą popularnością cieszą się torby ekologiczne z własnym nadrukiem. W odróżnieniu od tych z tworzyw sztucznych, mogą być wielokrotnie wykorzystywane. A ze względu na dużą wytrzymałość, można korzystać z nich nawet przez kilka lat.

Torba reklamowa to atrakcyjny i bardzo praktyczny gadżet reklamowy. Nadruk na materiale z logotypem lub claimem marki, jest jedną z najlepszych form promocji. Trafia bowiem do przestrzeni publicznej różnych społeczności oraz regionów. Bez wątpienia torby na zakupy z nadrukiem można nazwać sprawdzonym nośnikiem reklamowym marki.

Sprawdź również

Trendy w brandingu i marketingu na 2024

Rok 2024 niesie istotne zmiany w obszarze brandingu, kierując szczególną uwagę na osobiste…