Gdy nie masz czasu ani zasobów, aby profesjonalnie wykonać reklamy prasowe, takie jak gazetki reklamowe – już samo rozpoczęcie tego zadania może być trudne.

Jednak małe firmy mogą tworzyć przyciągające uwagę reklamy, nawet jeśli mają ograniczony budżet na druk gazetek promocyjnych, a to dzięki takim firmom jak dobredrukowanie.pl które chętnie pomagają w przygotowaniu materiałów do druku.

Jeśli jednak chcesz włożyć w całą pracę więcej z siebie – zapoznaj się z tymi wskazówkami, taktykami i przykładami, a następnie zacznij tworzyć gazetki reklamowe, które współgrają z Twoimi docelowymi klientami.

Co powinna zawierać gazetka reklamowa?

Absolutnie obowiązkowe jest Twoje logo lub nazwa firmy. Jeśli logo lub nazwa Twojej firmy nie zawiera tego, co robisz, doprecyzuj to w reklamie. Następnym obowiązkowym elementem, jeśli chodzi o druk gazetek promocyjnych jest CTA (wezwanie do działania), najlepiej z dodatkowymi informacjami kontaktowymi. Powiedz dokładnie, dlaczego ludzie powinni skontaktować się z Twoją firmą i co możesz dla nich zrobić. Na przykład „Zadzwoń do nas, aby poznać promocje specjalne!”.

W takiej gazetce oprócz samej oferty muszą też znaleźć się informacje o Twojej firmie. Wyjaśnij:

  • co robi Twoja firma
  • jak zamierzasz pomóc swoim potencjalnym klientom

Ale uwaga: nie przesadzaj z ilością tekstu, ponieważ musisz stworzyć coś, co potencjalni klienci będą mogli szybko i łatwo odczytać. Przede wszystkim jednak nie zapominaj o tym, że liczy się obecność elementów wizualnych, takich jak zdjęcie lub grafika. Mówiąc dokładniej może to być:

  • Twoje log
  • zdjęcie Twojej firmy
  • dowolna grafika związana z Twoją firmą

Bez względu na to, co wybierzesz nade wszystko należy się upewnić, aby było to zdjęcie wysokiej jakości, gdyż druk gazetek promocyjnych w dzisiejszych czasach jest na tyle dokładny, że może odwzorować każde niedociągnięcie, nawet mały pikselek.

Druk gazetek promocyjnych – wytyczne dotyczące projektowania

Nie wiesz nic o projektowaniu graficznym? Nie martw się – możesz upewnić się, że Twoje reklamy są tak atrakcyjne wizualnie, jak to możliwe, stosując się do tych prostych wskazówek.

Utwórz hierarchię informacji. Wybierz informacje z powyższego akapitu, które są najważniejsze i uczyń je głównym elementem reklamy. Każda informacja w reklamie powinna być ważona zgodnie z jej znaczeniem. Trudno jest przeczytać reklamę, w której wszystko jest tego samego rozmiaru. Pamiętaj, że mniej znaczy więcej. Nie przytłaczaj ludzi informacjami. Niech gazetka reklamowa będzie tal prosta jak to możliwe.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Asystent Google – co powinieneś o nim wiedzieć?

Od dosyć dawna mamy możliwość używania sztucznej inteligencji, naszego wirtualnego asysten…