Druk gazetek promocyjnych – jak to zrobić budżetowo?
Gdy nie masz czasu ani zasobów, aby profesjonalnie wykonać reklamy prasowe, takie jak gazetki reklamowe – już samo rozpoczęcie tego zadania może być trudne.
Jednak małe firmy mogą tworzyć przyciągające uwagę reklamy, nawet jeśli mają ograniczony budżet na druk gazetek promocyjnych, a to dzięki takim firmom jak dobredrukowanie.pl które chętnie pomagają w przygotowaniu materiałów do druku.
Jeśli jednak chcesz włożyć w całą pracę więcej z siebie – zapoznaj się z tymi wskazówkami, taktykami i przykładami, a następnie zacznij tworzyć gazetki reklamowe, które współgrają z Twoimi docelowymi klientami.
Co powinna zawierać gazetka reklamowa?
Absolutnie obowiązkowe jest Twoje logo lub nazwa firmy. Jeśli logo lub nazwa Twojej firmy nie zawiera tego, co robisz, doprecyzuj to w reklamie. Następnym obowiązkowym elementem, jeśli chodzi o druk gazetek promocyjnych jest CTA (wezwanie do działania), najlepiej z dodatkowymi informacjami kontaktowymi. Powiedz dokładnie, dlaczego ludzie powinni skontaktować się z Twoją firmą i co możesz dla nich zrobić. Na przykład „Zadzwoń do nas, aby poznać promocje specjalne!”.
W takiej gazetce oprócz samej oferty muszą też znaleźć się informacje o Twojej firmie. Wyjaśnij:
- co robi Twoja firma
- jak zamierzasz pomóc swoim potencjalnym klientom
Ale uwaga: nie przesadzaj z ilością tekstu, ponieważ musisz stworzyć coś, co potencjalni klienci będą mogli szybko i łatwo odczytać. Przede wszystkim jednak nie zapominaj o tym, że liczy się obecność elementów wizualnych, takich jak zdjęcie lub grafika. Mówiąc dokładniej może to być:
- Twoje log
- zdjęcie Twojej firmy
- dowolna grafika związana z Twoją firmą
Bez względu na to, co wybierzesz nade wszystko należy się upewnić, aby było to zdjęcie wysokiej jakości, gdyż druk gazetek promocyjnych w dzisiejszych czasach jest na tyle dokładny, że może odwzorować każde niedociągnięcie, nawet mały pikselek.
Druk gazetek promocyjnych – wytyczne dotyczące projektowania
Nie wiesz nic o projektowaniu graficznym? Nie martw się – możesz upewnić się, że Twoje reklamy są tak atrakcyjne wizualnie, jak to możliwe, stosując się do tych prostych wskazówek.
Utwórz hierarchię informacji. Wybierz informacje z powyższego akapitu, które są najważniejsze i uczyń je głównym elementem reklamy. Każda informacja w reklamie powinna być ważona zgodnie z jej znaczeniem. Trudno jest przeczytać reklamę, w której wszystko jest tego samego rozmiaru. Pamiętaj, że mniej znaczy więcej. Nie przytłaczaj ludzi informacjami. Niech gazetka reklamowa będzie tal prosta jak to możliwe.
Materiał partnera
Gadżety reklamowe – skuteczne narzędzie budowania marki
Współczesny konsument jest bombardowany tysiącami reklam dziennie. Aby wyróżnić się w tym …