Home Biznes Drukarnia internetowa, czyli jak okiełznać żywioł papieru
Biznes - 2 marca 2021

Drukarnia internetowa, czyli jak okiełznać żywioł papieru

Pomimo rozwoju reklamy cyfrowej materiały drukowane pozostają jednymi z najbardziej skutecznych narzędzi sprzedaży. Jak wykorzystać w pełni potencjał papieru?

Zasoby mądrze wykorzystane, czyli ekologia w druku reklamowym

O unikalnych właściwościach papieru donoszą rezultaty znanych badań, przeprowadzonych przez firmy Milward Brown, a także trueIMPACT. Wynika z nich jasno, że z drukowanymi materiałami reklamowymi skłonni jesteśmy spędzić więcej czasu, a także więcej treści zapamiętamy. W porównaniu do reklamy umieszczonej w digitalu papier różni się tym, że jego odbiór jest multisensoryczny (angażuje więcej zmysłów), wobec czego aktywuje więcej obszarów w mózgu, co przekłada się bezpośrednio na skuteczność zapamiętywania. Jak traktować druk w czasach, w których duży nacisk kładzie się na ekologię i neutralizację wpływu człowieka na środowisko? Faktem jest, że papieru nie da się łatwo zastąpić. Można jednak wybrać taki, który jest neutralny dla środowiska. Niemal każda drukarnia internetowa ma w swojej ofercie tzw. papier ekologiczny. Poznamy go po szczególnym szarym kolorze. Ma on swój naturalny, niepowtarzalny klimat. W ostatnich latach zyskał on szczególną sławę. Minimalistyczny druk dobrze się z nim komponuje i jest niezwykle czytelny. Druk firmowych wizytówek czy katalogów reklamowych może być sygnałem, że dbamy nie tylko o kondycję naszego wizerunku, ale też planety.

Papier działa nie tylko na zmysły

W projektowaniu swoich materiałów reklamowych możemy wykorzystać wszelkiego rodzaju triki, dzięki którym kontakt z nimi będzie prawdziwą przyjemnością. Warto zatem sprawdzić, jakie uszlachetnienia oferuje drukarnia internetowa, z której usług korzystamy. Dzięki temu nasz katalog reklamowy może mieć teksturę gładkiej brzoskwini, pozłacane elementy albo przyjemne w dotyku przetłoczenia. Na tym jednak nie kończą się zalety papieru. Liczne badania i analizy potwierdzają, że papier dodaje wiarygodności treści, która się na niej zawiera. Każde medium ma swój stopień zaufania. Przykładowo: informacja podana na stronie internetowej ma mniejszą wiarygodność od informacji podanej w serwisie telewizyjnym. Analogicznie fakt, że informacja została podana w gazecie czy w broszurze informacyjnej, także wpływa na odbiór przekazu.

Drukarnia internetowa, czyli fachowe wsparcie dla twojej reklamy

Jeżeli nie wiesz jeszcze, w jaki sposób możesz zmodernizować swoje drukowane elementy wykorzystywane w biznesie, sprawdź, co mają do zaaferowania drukarnie internetowe. Ponadto możliwe jest zaopatrzenie się w całą gamę gadżetów reklamowych.

Sprawdź również

Czym charakteryzują się kampanie Google Ads?

Google Ads, dawniej znane jako Google AdWords, to jedna z najpopularniejszych platform rek…