Home Biznes Efektywne pozycjonowanie stron internetowych bez pośredników
Biznes - 18 lipca 2022

Efektywne pozycjonowanie stron internetowych bez pośredników

Każdemu właścicielowi firmy zależy na jak większej widoczności w sieci. Właśnie dlatego należy poświęcić czas i pieniądze na pozycjonowanie swojej strony. Dzięki niemu możliwe staje się dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Z poniższego artykułu można dowiedzieć się, czym dokładnie jest pozycjonowanie, jak działa i w jaki sposób je prowadzić. Nacisk zostanie położony na narzędzie SeoPilot. Zapraszamy do lektury!

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Po wpisaniu w wyszukiwarkę jakiejkolwiek frazy oczom użytkownika ukazuje się szereg wyników. Są one uporządkowane w określonej kolejności. Nie jest ona przypadkowa. To właśnie pozycjonowanie stron internetowych. Polega ono na sprawieniu, by strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Najlepiej na pierwszym miejscu. Bowiem im niżej znajduje się strona, tym mniej ruchu generuje. Najgorszym miejsce, w jakie można trafić, jest druga strona wyników. Zaglądanie tam to prawdziwa rzadkość.

Co składa się na pozycjonowanie stron internetowych?

Istotną składową pozycjonowania jest copywriting. Teksty muszą być atrakcyjne jednocześnie dla człowieka i algorytmów wyszukiwarki. W przypadku człowieka muszą one przykuć jego uwagę i dostarczyć mu wartościowej wiedzy. Ważna jest też funkcja perswazyjna, to jest nakłonienie odbiorcy do kupna. Z kolei algorytmy zwracają uwagę na dobór i rozmieszczenie fraz kluczowych. Istotna jest dla nich także wartość merytoryczna treści. W przypadku tekstów na tematy medyczne czy finansowe treści o mniejszej wartości otrzymują niższą pozycję.

Linki pozycjonujące są ważne zwłaszcza, jeśli chodzi o linkowanie zewnętrzne. Jest to zaplanowane umieszczanie linków do pozycjonowanej strony w innych serwisach. Dzięki temu, zgodnie z zasadą E-A-T wyszukiwarka uznaje stronę docelową za wartościową i godną zaufania. Pod tajemniczym skrótem kryją się angielskie słowa oznaczające właśnie

  • eksperckość
  • autorytet
  • bycie godnym zaufania

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje także aspekt techniczny strony. Algorytmy wyszukiwarek nie przepadają za stronami o wadliwym kodzie.

Jakie narzędzia wykorzystać?

Przykładowym rozwiązaniem wspierającym pozycjonowanie stron internetowych jest SeoPilot. Jest to narzędzie, z pomocą którego działania pozycjonujące mogą prowadzić zarówno nowicjusze jak i zaawansowani. Ci pierwsi z pewnością docenią bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze interfejs. Dzięki niemu nawet przy niewielkiej znajomości SEO z powodzeniem podejmą najlepsze działania.

Z kolei zaawansowane osoby otrzymają do dyspozycji pełny warsztat SEO. Na https://www.seopilot.pl znajdą wszystkie narzędzia, jakich potrzeba do osiągnięcia pierwszego miejsca w wyszukiwarkach. Oferta obejmuje między innymi:

  • monitoring pozycjonowania w Google, Google mobile oraz Bing
  • dobór fraz kluczowych
  • analizę ich konkurencyjności
  • analizę jakości SEO u wybranych konkurentów
  • rekomendacje optymalizacji strony

Ostatnia funkcja obejmuje między innymi analizę zagęszczenia słów kluczowych, grafik wraz z opsami,nagłówków czy błędów w tekście. SeoPilot jest narzędziem na tyle obszernym, że z powodzeniem zastąpi agencję reklamową. Zapewni tą samą jakość za dużo niższą cenę. Dodatkowo można obsługiwać go samego zamiast zdawać się na osoby trzecie

Oprócz tego SeoPilot oferuje także narzędzia, dzięki którym reklama w internecie staje się łatwiejsza. Wspiera takie narzędzia jak:

  • GoogleAds
  • MicrosoftAds
  • FacebookAds

Z ich pomocą możliwe jest automatyczne generowanie ogłoszeń czy plików towarowych dla sklepów internetowych czy analiza konkurencji. Dodatkowo narzędzie na bieżąco śledzi i prezentuje efekty kampanii. Dzięki temu umożliwia szybką korektę w razie kłopotów.

Ostatnim elementem szerokiej oferty SeoPilot jest darmowa baza wiedzy. Z jej pomocą można znacząco zwiększyć swój poziom znajomości SEO. Baza wiedzy obejmuje bloga, a także webinary i proste w odbiorze instrukcje wideo. Uwieńczeniem bazy wiedzy są Checklista SEO, z pomocą którego można przeprowadzić samodzielny, jakościowy audyt SEO. Z kolei Słownik SEO pomoże w zrozumieniu wszystkich branżowych terminów.

Sprawdź również

Jak działają agencje rekrutacyjne?

Poszukiwanie dobrego pracownika przypomina często poszukiwanie igły w stogu siana. To dług…