Home E-commerce Jak dodać ogłoszenie w Marketplace na Facebooku?
E-commerce - 22 marca 2020

Jak dodać ogłoszenie w Marketplace na Facebooku?

Jak sprzedać przedmiot na FB?

Marketplace jest to platforma, która  służy do wystawiania różnych przedmiotów na sprzedaż. Jest ona  powiązana z Facebook. Sprawia to, że oferty Marketplace są dostępne dla wszystkich użytkowników Facebooka. Na stronach Marketplace można wystawić na sprzedaż wiele różnych przedmiotów – od małych gadżetów, po samochody i nieruchomości.

W tym tekście zostanie przedstawiony krok po kroku sposób wystawiania ofert sprzedaży na platformie Marketplace.

Pierwszym krokiem, jaki musisz wykonać jest zalogowanie się na Facebook. Zrobisz to przy użyciu adresu e-mail/numeru telefonu i hasła. Kolejnym krokiem jest znalezienie zakładki Marketplace na stronie głównej Twojego profilu. Znajdziesz ją po lewej stronie w zakładkach.

marketplace

Następnie, po lewej stronie, na niebieskim polu, wyświetli się ,,sprzedaj coś”. Po wejściu w tą zakładkę otwiera się okienko ,,sprzedaj coś w Marketplace”, które jest formularzem sprzedaży. Musisz go wypełnić. W formularzu określasz co sprzedajesz, za jaką kwotę oraz lokalizację. Lokalizacja zwykle ustawia się automatycznie na podstawie lokalizacji określonej w Facebooku.

marketplace sprzedaż

Następnie musisz wybrać kategorię przyporządkowaną do tego produktu, który chcesz sprzedać. Masz wtedy pewność, że Twój przedmiot sprzedaży znajdzie się wśród podobnych ofert i potencjalny nabywca będzie mógł go łatwo odnaleźć. Formularz pozwala na dołączenie maksymalnie 10 zdjęć wystawionego przez Ciebie produktu, co znacznie uatrakcyjnia ofertę. Teraz Twoje ogłoszenie na FB jest już gotowe. Następnym krokiem będzie naciśnięcie pola ,,dalej”. Oferta zostanie opublikowana na Facebook – Marketplace. Teraz wystarczy jedynie czekać, aż napisze do Ciebie pierwszy potencjalny nabywca.

Sprzedawanie na Marketplace nie jest trudne, lecz bardzo szybkie i niezwykle wygodne.

Zobacz też:

Sprawdź również

Systemy CRM – dlaczego warto i jakie mają zalety?

Przedsiębiorstwa, w których duży nacisk kładzie się na relacje z klientami dużą wagę przyk…