Home Biznes Jak działa dv360?
Biznes - 27 grudnia 2021

Jak działa dv360?

Reklama zautomatyzowana nie jest tak trudna, jak się wydaje. Jest to sposób na standardowe nabywanie akcji cyfrowych oraz rządzenie nimi, zamiast kupowania ich dokładnie od wydawców. Reklamy projektowe to standardowe nastawienie RTB, jakie będzie wykorzystywane na konkretnych programach reklamowych dla danej grupy klientów.

Display & Video 360 – display reklamowy zrobiony jak nigdy dotychczas

Z zestawienia DoubleClick oraz Google Analytics 360 powstała krzyżówka, jaka jest innowacyjnym wyjściem proponującym funkcje: DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager i Studio oraz Audience Center. Jest to więc platforma, dzięki której w jednym urządzeniu można założyć akcje display czy pozostałe, swobodnie wyselekcjonowane, założyć kompletną kreację reklamową, natomiast później administrować całym mechanizmem i pobierać informacje, jakie pomogą w zmierzeniu oraz poprawianiu efektywności reklamy.

Jak zastosować możliwości Display & Video 360?

Przede wszystkim mamy dostęp do dużej przestrzeni reklamowej – przeszło 80 giełd reklamowych i niemal 900 milionów witryn internetowych. Dzięki temu łatwiej odnaleźć różnego użytkownika, wybiegając na bazie demografii, zainteresowań lub także intencji zakupowych. W systemie możemy wykorzystać z list klientów udostępnianych poprzez spółki międzynarodowe (platformy DMP) i informacji Google. Należałoby pamiętać, iż listy klientów dostępne w ramach Display & Video 360 są bezpłatne, jednak za listy wynikające od firm zagranicznych należy zapłacić, jednak system poda nam cenę CPM żądaną od konkretnej instytucje.

Kierowanie kampanią marketingową

Jest parę rozbieżności pomiędzy Google Ads oraz DV360. Display Video 360 jest usługą, jaka w oddzieleniu od Google Ads realizuje wymagania wielkich korporacji. Dla poszczególnych inwestorów rozbieżność nie jest natomiast oczywista, gdyż zarządzanie akcją oraz budżetem na obu platformach wygląda identycznie. Korzyści z zamiany Google Ads na Display Video 360 stają się jasne, tylko kiedy prowadzisz kampanię reklamową wielkiej korporacji.

Wartości kreacji DV360 pokazywanych na bazie informacji

Niepowtarzalne kreacje, jakie w usłudze DV360 mogą ujawniać się na bazie informacji, mają oczywiście dużo wartości. Przede wszystkim chodzi o funkcjonalne tworzenie kreacji. Możemy zrobić jeden oryginalny format, natomiast za pomocą urządzeń DV360 zmieniać na bieżąco treści skutecznej reklamy. Inną zaletą jest szansa dokładnego trafikowania. Znaczy to, że nie musimy sprawdzać wielu rodzajów kreacji z różnorodnym tekstem reklamowym, by przekonać się, jaki jest lepszy.

Sprawdź również

Badanie rynku przed wypuszczeniem produktu do sklepów. Dlaczego warto?

Badania rynku jako sposób na zrozumienie otoczenia. Stosując badania rynku należy wiedzieć…