Jak napisać do TikToka?
Sposoby na skontaktowanie się z administracją TikTok
TikTok to aktualnie jeden z topowych serwisów społecznościowych, który swoją popularność zawdzięcza contentowi na jakim się opiera. Ta mobilna aplikacja polega na publikowaniu krótkich (do 3 minut) treści video. Funkcje platformy pozwalają także na edytowanie filmików, transmisję na żywo czy wzbogacanie video o różnego rodzaju efekty, filtry i muzykę. Bez wątpienia TikTok zapewnia nie tylko rozrywkę, ale i służy jako narzędzie inspiracji czy zdobywania wiedzy, o czym przekonuje się rosnąca liczba użytkowników aplikacji. W trakcie aktywnego korzystania z serwisu może się jednak zdarzyć, że pojawią się różnego rodzaju problemy, z którymi użytkownik nie będzie umiał sobie poradzić. Niezbędne okazuje się wówczas zgłoszenie po pomoc do obsługi klienta. Jednak na stronie internetowej TikToka oraz w aplikacji na próżno szukać danych kontaktowych, takich jak numer telefonu, adres e-mail czy też np. możliwości skorzystania z live chatu.
Zatem jak napisać do TikToka? W jaki sposób skontaktować się z administracją serwisu TikTok?
Spis treści:
TikTok Polska- kontakt
Jak zostało wspomniane, aplikacja nie posiada na ten moment żadnej infolinii, przez którą użytkownicy mogliby telefonicznie kontaktować się z serwisem i zgłaszać swoje problemy. Nie istnieje także forma live chatu, umożliwiająca rozmowę z kimś z obsługi serwisu. Nie należy się jednak obawiać, że w razie wystąpienia trudności nie otrzymamy żadnej pomocy.
Jeśli chcemy podjąć kontakt z TikTokiem w Polsce, to istnieje na to kilka sposobów:
- przesłanie e-maila do TikToka na konkretny adres,
- zgłoszenie problemu z poziomu aplikacji mobilnej,
- wysłanie zapytania przez formularz na stronie,
- kontakt za pośrednictwem innych mediów społecznościowych.
W zależności od tego, czego dotyczy nasze zapytanie (ogólnych problemów, kwestii biznesowej, reklam, prasy czy prywatności) i z jakiego jesteśmy regionu, skorzystamy z innego adresu e-mail TikToka.
Aby zgłosić problem należy napisać na: info@tiktok.com, legal@tiktok.com lub feedback@tiktok.com. Jeżeli jesteśmy influencerem albo reklamodawcą to powinniśmy skontaktować się pod adresem: business-servicesupport@tiktok.com lub eu-creator-marketplace@tiktok.com
(e-mail dedykowany regionowi europejskiemu). Natomiast w przypadku zapytań odnośnie reklamy: advertise@tiktok.com lub zapytań prasowych: pr@tiktok.com
Dobrą możliwością kontaktu z supportem TikToka jest skorzystanie z dostępnej w aplikacji funkcji zgłaszania problemu.
W tym celu, w pierwszej kolejności należy zalogować się do aplikacji TikTok. Następnie przejść do zakładki „Profil” znajdującej się na dole i wybrać ikonę ilustrującą menu (trzy poziome kreski zlokalizowane u góry). Z owej sekcji wybrać „Ustawienia”, a następnie „Wsparcie”. Później wystarczy już tylko przejść do opcji „Zgłoś problem” i opisać zaistniały kłopot, po czym przesłać raport do administracji serwisu.
Kiedy szukamy metody jak napisać do TikToka, pomocny może okazać się również formularz na oficjalnej stronie internetowej, umożliwiający skontaktowanie się z pomocą techniczną serwisu. W formularzu należy wybrać odpowiedni temat, jakiego dotyczy nasze zgłoszenie, opisać je oraz załączyć ewentualnie dodatkowe pliki lub zdjęcia.
Kontaktu z supportem TikToka można również spróbować za pośrednictwem innych mediów społecznościowych, wiadomości przesłanych do oficjalnych kont aplikacji (np. na Facebooku czy Twitterze).
TikTok Support
Na oficjalnej polskiej stronie serwisu TikTok znajdziemy zakładkę „Kontakt”, która odsyła nas do odwiedzenia Centrum Pomocy. Znajdziemy tam opracowaną (w języku angielskim) szczegółową bazę wiedzy na temat użytkowania aplikacji. Z dostępnych artykułów dowiemy się jak, m.in. założyć konto, tworzyć treści, używać TikToka, zostać reklamodawcą itp. Uzyskamy także szerokie informacje na temat kwestii prywatności, bezpieczeństwa czy instrukcję zgłaszania wszelkich nadużyć. Wszystkie tematy omówione są bardzo dokładnie, z wyjaśnieniem krok po kroku jak wykonać daną czynność w aplikacji. Oprócz tego, w centrum pomocy znajdziemy treści poświęcone często pojawiającym się problemom użytkowników wraz z objaśnieniem jak je rozwiązać. Support TikToka wyjaśnia w artykułach jak, np. poradzić sobie w przypadku zapomnienia hasła czy sytuacji zhakowania konta.
- Jak usunąć film z TikToka?
- Jak nagrywać na TikToku bez trzymania?
- Licznik obserwujących na TikTok
- Kto jest twórcą TikToka?
- Jak zrobić live na TikToku?
Tematów opisanych w Help Desk jest sporo, zatem jeżeli odpowiedź na nasze wątpliwości możemy znaleźć wśród treści przygotowanych przez platformę, to nie ma konieczności wysyłania dodatkowego maila i pisania do TikToka. Natomiast istnieją szanse, że żadne z przedstawionych rozwiązań nie będzie odpowiednie dla naszego problemu. Jeśli mamy kłopoty z czymś, co nie zostało opisane w artykułach albo informacje tam zawarte nie są dla nas wystarczające, wówczas warto podjąć kontakt z TikTok Polska i zgłosić administracji swój problemem dotyczący aplikacji lub jej użytkowania.
Na stronie centrum pomocy serwis wyjaśnia także jak zgłosić każdy problem z poziomu aplikacji. Jeżeli użytkownik nie znajdzie rozwiązania swojej trudności na stronie, może w opcji „Czy problem został rozwiązany?” wybrać odpowiedź sugerującą, że tak się nie stało i przesłać własne zapytanie do obsługi klienta.
Jak usunąć konto na YouTube?
YouTube to jedna z największych platform wideo na świecie, należąca do Google. Korzystanie…