Mobile Marketing

Marketing mobilny - co to jest? Czym się zajmuje?

Marketing mobilny (mobile marketing) to sposób promowania produktów lub usług za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dzięki tej strategii klienci docelowi uzyskują dostęp do treści dostosowanych do lokalizacji, które promują określone produkty, usługi lub pomysły. Istnieje wiele technik marketingu mobilnego, które można wypróbować dla firmy. Czynniki takie jak budżet, branża i segment klientów determinują powodzenie strategii.

Marketingowcy mobile budują trwałą relację z klientem. Użytkownicy spędzają 89% swojego czasu na aplikacjach mobilnych, dzięki czemu urządzenia mobilne są dominującą komunikacją. Ogólny widok i ilość treści na urządzeniach mobilnych są uproszczone ze względu na ich mniejszy rozmiar, ponieważ urządzenia mobilne są mniejsze i lżejsze niż komputery, użytkownicy mogą łatwo przenosić je wszędzie i robić zakupy w dowolnym momencie.

Marketing mobilny składa się z reklam wyświetlanych na smartfonach, tabletach lub innych urządzeniach mobilnych. Formaty reklam mobilnych, ich dostosowanie i style mogą się różnić, ponieważ wiele platform mediów społecznościowych, stron internetowych i aplikacji mobilnych oferuje własne unikalne i dostosowane opcje reklam. Automatyzacja marketingu mobilnego to sposób radzenia sobie z powtarzającymi się zadaniami marketingowymi. Najwyższej jakości narzędzie do automatyzacji marketingu mobilnego pomaga firmom komunikować się z klientami i subskrybentami w czasie rzeczywistym.

Zobacz też:

Sprawdź również

Trade marketing – czym jest i jak działa

Trade Marketing, to zakres marketingu w organizacji, jaki może spełniać różnorodne funkcje…