Home Biznes Jaki potykacz reklamowy wybrać – wewnętrzny czy zewnętrzny?
Biznes - 26 lipca 2021

Jaki potykacz reklamowy wybrać – wewnętrzny czy zewnętrzny?

Należą do najpopularniejszych stojaków reklamowych i mogą zaoferować wiele korzyści z codziennego użytkowania. Które potykacze reklamowe będą jednak właściwe dla Twojej działalności i realizowanego celu? W tym tekście skupiamy się na ich dwóch podstawowych rodzajach, czyli potykaczach wewnętrznych i zewnętrznych. Jeśli jesteś ciekaw, który z nich warto wybrać, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.

Podstawowe rodzaje potykaczy reklamowych

Mimo że należą do stojaków reklamowych, swoją konstrukcją i zastosowaniem różnią się od standardowych ekspozytorów na ulotki i inne materiały promocyjne. Potykacze reklamowe są wykonywane z różnych materiałów, w tym z aluminium i drewna. Rodzaj zastosowanego do produkcji tworzywa, a także dodatkowe rozwiązania, takie jak wodoodporna i odporna na promienie UV folia antyrefleksyjna determinują przeznaczenie konkretnego stojaka. Jeśli w przypadku danego modelu wykorzystano odporne na czynniki zewnętrzne materiały, a także wzbogacono go dodatkowymi wzmocnieniami, można domyślać się, że będzie on właściwy do wykorzystania poza budynkami.

Część potykaczy reklamowych przeznaczonych do użytku na świeżym powietrzu jest też wyposażona w dodatkowe rozwiązania mające za zadanie zwiększać stabilność produktów. Takim najpopularniejszym elementem gwarantującym stabilność jest podstawa stalowa lub z tworzywa sztucznego. Ten drugi typ podstawy najczęściej wypełnia się wodą lub piaskiem, dzięki czemu stojakom reklamowym nie zagrażają podmuchy wiatru lub przeciągi. Jak zatem widzisz, ze względu na sposób wykonania potykaczy można podzielić je na zewnętrzne oraz wewnętrzne. Czy jednak zawsze trzeba ograniczać się do jednego zastosowania?

Potykacz reklamowy do użytku wewnątrz i na zewnątrz

Jeśli planujesz zamówić dużą liczbę potykaczy reklamowych z myślą o sezonie, w którym odbędzie się wiele wydarzeń branżowych, a tuż po nich wykorzystać stojaki w siedzibie firmy lub jej otoczeniu, nie musisz ograniczać się do jednego rodzaju. Możesz zdecydować się na przykład na zakup kilku stojaków zewnętrznych i wewnętrznych lub poprosić obsługę sklepu specjalizującego się w sprzedaży potykaczy o pomoc w wyborze produktów, które doskonale sprawdzą się wewnątrz i na zewnątrz budynku. Jeśli szukasz miejsca, gdzie kupisz wysokiej klasy stojaki reklamowe i skorzystasz z fachowego doradztwa, polecamy, żebyś odwiedził w wolnej chwili stronę internetową topexpo.pl.

Korzystając z doświadczenia osób obsługujących sklep internetowy topexpo.pl, szybko oraz skutecznie skompletujesz stojaki, w tym potykacz reklamowy, który wesprze działania firmy mające na celu przyciągnięcie nowych klientów, przypomnienie o sobie obecnym odbiorcom czy zwrócenie uwagi na istotne zagadnienia. Dzięki temu, że te produkty są wielofunkcyjne i wręcz uniwersalne, możesz swobodnie dostosować je do swoich założeń biznesowych oraz komunikacyjnych. Trudno stwierdzić, czy więcej zalet ma potykacz reklamowy zewnętrzny, czy wewnętrzny, bo każde z tych narzędzi oferuje użytkownikom szereg możliwości.

Sprawdź także Potykacze reklamowe – rodzaje i zastosowanie

Sprawdź również

Trendy w brandingu i marketingu na 2024

Rok 2024 niesie istotne zmiany w obszarze brandingu, kierując szczególną uwagę na osobiste…