Home Biznes Reklama na Linkedin – czy to się opłaca?
Biznes - 22 marca 2021

Reklama na Linkedin – czy to się opłaca?

LinkedIn to platforma znana chyba wszystkim profesjonalistom z wielu różnych branż. Portal ewoluował przez lata – teraz nie stanowi już tylko strony zrzeszającej podsumowania zawodowe, wykształcenie i zdobyte osiągnięcia. Współczesne możliwości Linkedina wykraczają poza te, które znaliśmy na początku jego istnienia. Obecnie jest to kolejny z kanałów, który marki chętnie wykorzystują do promowania się wśród otoczenia zewnętrznego.

  1. Reklama na Linkedin – dlaczego warto wykorzystać potencjał tej platformy?
  2. Linkedin Ads – korzyści wynikające z outsourcingu

Reklama na Linkedin – dlaczego warto wykorzystać potencjał tej platformy?

Decydując się na korzystanie z Linkedin Ads zyskujesz możliwość dotarcia do ponad 675 milionów użytkowników. Aby jak najlepiej trafić ze swoją ofertą do wąskiego grona odbiorców wystarczy odpowiednio targetować swoje reklamy. Możesz kierować je po branży, stanowisku i latach doświadczenia. Decydując się na taką formę promocji zyskujesz szansę na to, aby doprowadzić do zwiększenia świadomości marki lub wykonania konkretnej akcji – może być nią np. rejestracja na jakiś event czy webinar. Taka forma reklamy jest także pod pełną kontrolą – sam ustalasz, jaki budżet chcesz przeznaczyć na taki sposób pozyskiwania kontaktów. Reklamą na Linkedin możesz zająć się samodzielnie – sieć oferuje wiele poradników, które pokazują, jak krok po kroku ustawić swoją kampanię. Na uwagę i docenienie zasługuje także to, że sam samouczek Linkedina jest wysoce rozbudowany i możesz czerpać z niego masę inspiracji dotyczących przygotowania swoich reklam. Jeśli jednak wolisz zająć się tym, na czym znasz się najlepiej, czyli na prowadzeniu swojego biznesu – wówczas skorzystanie ze wsparcia od doświadczonej agencji będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Możesz skorzystać z pomocy Ideoforce: jak https://www.ideoforce.pl/e-marketing/reklama-w-social-media/linkedin-ads/.

Linkedin Ads – korzyści wynikające z outsourcingu

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, zajmujesz się marketingiem przedsiębiorstwa lub piastujesz jeszcze inne stanowisko – decydując się na kooperację z agencją, która specjalizuje się w kampaniach na LinkedIn możesz liczyć na profesjonalne doradztwo i wsparcie merytoryczne. Dzięki temu będziesz mógł liczyć na efektywną reklamę i szybsze dostrzeżenie korzyści niż gdybyś miał zaczynać te działania od zera. Transparentność w ramach takiej współpracy to dla Ciebie także informacja zwrotna o wynikach takiej kampanii i podjętych działaniach.

Sprawdź również

Strategia content marketingowa – co warto o niej wiedzieć?

Coraz więcej firm dostrzega znaczenie przemyślanego planu działań opartych na wartościowyc…