Home Biznes Stand czy szyld reklamowy – co jest lepszym wyborem dla Twojej firmy?
Biznes - 17 sierpnia 2022

Stand czy szyld reklamowy – co jest lepszym wyborem dla Twojej firmy?

Reklama jest dźwignią handlu i powinien o tym pamiętać każdy przedsiębiorca. Duże znaczenie ma nie tylko reklama internetowa, ale również reklama zewnętrzna, zwłaszcza w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej stacjonarnie lub hybrydowo. Istotne znaczenie ma reklama w samej siedzibie firmy lub przy wejściu do niej. Tutaj pojawia się pytanie: co jest lepszym wyborem dla Twojej firmy – stand czy szyld reklamowy?

Jaką formę reklamy zewnętrznej wybrać?

W obecnych czasach marketing jest kwestią kluczową w każdym biznesie. Na rynku panuje duża konkurencja. Z tego też powodu trzeba szukać takich rozwiązań, by przyciągnąć do siebie klienta. Oczywiście reklamy w Internecie są niezbędne, ale warto również postawić na reklamę zewnętrzną przed siedzibą firmy. W ten sposób rzeczywiście można przyciągnąć klienta, ale też wyeksponować dany produkt. Jak pokazują badania dobra reklama jest gwarantem sukcesu i rzeczywiście, aby utrzymać się na rynku należy w nią zainwestować. Zarówno stand, jak i szyld reklamowy nie muszą być kosztowne. Ważne jednak aby były wykonane z mocnego materiału, odpornego na uszkodzenia mechaniczne, ale i warunki atmosferyczne. Do takich materiałów należy poliwęglan lity na wymiar.

Stand reklamowy – czym jest i kiedy warto go stosować?

Stand reklamowy to nośnik reklamy zewnętrznej, który nie ma określonych wymiarów czy wyglądu. Jest to niewątpliwie środek przekazu masowego, którego zadaniem jest wspieranie sprzedaży. To po prostu stojak, który umieszcza się w odpowiednim miejscu, by wyeksponować różne produkty. Dobry stand reklamowy powinien zawierać logo firmy, ale też jego estetyka powinna być ciekawa, tak aby potencjalny klient się zatrzymał. W standzie reklamowym można umieścić ulotki czy nawet małe próbki towarów. Stand reklamowy może być posadowiony na zewnątrz, ale i wewnątrz budynku. Oczywiście ważne, by było on spójny z pozostałą reklamą, np. sklepu. Jednocześnie musi być on odporny na uszkodzenia czy warunki atmosferyczne, a przy tym rzeczywiście ciekawy. Reklama nie może być nachalna, gdyż efekt może być odwrotny do zamierzonego.

Szyld reklamowy – dlaczego warto w niego zainwestować?

Kolejnym ciekawym wyborem jest szyld reklamowy. Może on przedstawiać nazwę sklepu, ale też reklamować dane usługi. Ważne aby był widoczny i wyróżniał się na tle konkurencji. Powinien zachęcać do skorzystania z danej oferty czy też usług. Przyda się tutaj ciekawa, oryginalna typografia i kolorystyka. Można wykonać go z poliwęglanu litego na wymiar. Dzięki temu zyskuje się trwałość na naprawdę długi czas. Takie szyldy są nie tylko odporne na uszkodzenia mechaniczne, ale też warunki atmosferyczne i nie płowieją pod wpływem promieniowania słonecznego. Bardzo ważny jest dobór czcionki, bo napis na szyldzie musi być widoczny i czytelny. Dobrze jeśli znajduje się na nim również logo firmy. Jednak pamiętajcie, że choć cała estetyka może być oryginalna, nie można popadać w przesadę i przeładowanie. Szyldy można wybrać w wersji wiszącej, ale też stojącej. Te pierwsze stanowią formę informacyjną i umieszcza się je nad sklepem czy gabinetem, natomiast stojące są przede wszystkim reklamą, przy czym zawsze ich estetyka powinna być odzwierciedleniem firmy.

Szyld czy stand reklamowy – co lepiej wybrać dla swojej firmy?

Jedno i drugie rozwiązanie rzeczywiście może pełnić funkcję informacyjną, ale też reklamową. Jednocześnie, aby przynosiło odpowiednie efekty, taka reklama musi być w pełni przemyślana. Tutaj nie można postawić na przypadek, również nadmiar bodźców nie jest wskazany. Oczywiście można połączyć też oba rozwiązania i jeszcze bardziej wzmocnić efekt marketingowy, przy czym takie reklamy muszą być ze sobą spójne, tak aby rzeczywiście kojarzyły się z jedną działalnością czy usługami i zachęcały do skorzystania z nich. Stosowanie różnych kolorów, wzorów, a nawet kształtów jest dopuszczalne, ale nadal powinno być zgodne z całą filozofią i identyfikacją wizualną firmy. Na reklamie nie może być żadnych niejasności, czy dwuznaczności, bo efekt będzie wtedy odwrotny. Ponownie też przypominamy, aby zadbać nie tylko o projekt, ale również wybrać materiał taki jak poliwęglan lity na wymiar, który zapewni trwałość reklamy na lata.

Sprawdź również

Czy hosting i domena mają wpływ na pozycjonowanie strony WWW?

Wybór odpowiedniego hostingu i domeny jest decydujący nie tylko dla stabilności i bezpiecz…