Home Biznes Świąteczne reklamy z Google Ads – kiedy zacząć działania?
Biznes - 22 listopada 2021

Świąteczne reklamy z Google Ads – kiedy zacząć działania?

Jesień to najgorętszy czas dla e-commerce. Najpierw Black Friday (który coraz częściej przybiera szersze formy, np. Black Week), później Cyber Monday i niedługo potem Boże Narodzenie. Aby wybić się na tle konkurencji, sprzedaż w tym okresie opiera się na płatnej promocji w sieci. Sprawdź, kiedy musisz stworzyć świąteczne reklamy z Google Ads, by zdążyć się zaprezentować.

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads to reklamy tworzone w panelu firmowym Google Ads. Należą do grupy płatnych reklam i pomoc specjalisty Google Ads w uruchamianiu takich kampanii jest nieoceniona.

Reklamy Google Ads mogą przybierać różne formy:

  • reklama tekstowa
  • kampania produktowa
  • reklama graficzna, tzw. displayowa
  • reklama discovery
  • czy na przykład reklama w kanale YT.

Dobranie odpowiedniej postaci reklamy do potrzeb danego biznesu gwarantuje osiągnięcie oczekiwanego efektu. Aby uniknąć błędów czy kiepskiej strategii, skorzystaj z pomocy fachowców. Na redseo.pl znajdziesz kompleksową ofertę reklamową dla Twojego biznesu.

Certyfikowani specjaliści Google Ads przygotują strategię reklamową specjalnie dla Ciebie, zaproponują najkorzystniejsze rozwiązania, dzięki którym szybko zaobserwujesz efekty.

Kampanie Google Ads warto prowadzić nie tylko od święta, ale przez cały rok. Ciągłe prowadzenie działań Google Ads to stała obecność w sieci. Dzięki temu wyświetlasz się użytkownikom internetu regularnie, dajesz się poznać i generujesz zyski.

Okres świąteczny to jednak szczególny czas i wtedy warto skupić się jeszcze bardziej na działaniach reklamowych. Konkurencja nie śpi i również pracuje nad strategią na ten gorący dla e-commerce czas.

Kiedy uruchomić świąteczne reklamy w Google Ads?

Reklamy Google Ads to płatna promocja, która ma to do siebie, że jest widoczna dla użytkowników od razu po zatwierdzeniu przez Google. Ta błyskawiczność to jedna z jej największych zalet.

Jednak zarówno przed Black Friday jak i przed Bożym Narodzeniem możesz mieć do czynienia z pewnymi opóźnieniami, jeśli chodzi o zatwierdzanie kampanii. To oznacza, że jeśli zbyt późno zabierzesz się za uruchomienie reklamy, możesz nie zdążyć wyświetlić się użytkownikom przed Świętami.

Dlatego tak istotne jest opracowywanie strategii z wyprzedzeniem!

Korzystając z pomocy agencji, na pewno omówisz wszystko ze specjalistą w odpowiednim czasie. Dzięki temu unikniesz niespodzianek i Twoje kampanie pojawiają się w sieci wystarczająco szybko.

Biorąc pod uwagę wszystkie zmienne, jakie mogą wpłynąć na szybkość uruchomienia kampanii, Twój plan reklamowy na sezon świąteczny powinien być już gotowy.Połowa listopada to już absolutnie najwyższy czas, by zacząć wprowadzać w czyn strategię świąteczną.

Zalety kampanii Google Ads

Kampanie tworzone w panelu Google Ads mają wiele zalet, dlatego są tak chętnie prowadzone przez firmy:

  • Różne typy reklam można dostosować do aktualnych lub ogólnych potrzeb.
  • Reklamy Google Ads dają możliwość wybicia się przed konkurencję w wynikach wyszukiwania. Na samej górze wyszukiwań pojawiają się reklamy opłacone w panelu Google Ads – pojawiają się dużo wyżej niż wyniki naturalne i są lepiej widoczne dla użytkownika.
  • Działania Google Ads są dużo szybsze niż działania pozycjonerskie SEO.
  • Reklamy Google Ads pozwalają na ciągłe monitorowanie efektów i skuteczności działań. W razie potrzeby można szybko wprowadzić w nich oczekiwane zmiany.

Podsumowując, warto połączyć działania SEO i kampanie Google Ads, by osiągnąć jak najlepsze efekty. Polecamy kontakt ze specjalistą, który pomoże w skonstruowaniu strategii i konkretnych reklam oraz poprowadzi kampanie.

A na Święta przygotuj swoją ofertę z odpowiednim wyprzedzeniem!

Sprawdź również

Strategia content marketingowa – co warto o niej wiedzieć?

Coraz więcej firm dostrzega znaczenie przemyślanego planu działań opartych na wartościowyc…