Home Biznes W jakie gadżety reklamowe warto inwestować?
Biznes - 29 października 2019

W jakie gadżety reklamowe warto inwestować?

Jak wiadomo, skuteczna reklama to taka, która na długo zapada w pamięć odbiorców, a wieść o niej niesie się w świat. Z punktu widzenia przedsiębiorcy reklama może mieć wiele form, które są mniej lub bardziej efektywne. Do tych drugich z pewnością zalicza się upominki reklamowe. W które gadżety warto zainwestować?

Z praktycznym podejściem do tematu

Przedsiębiorcy mają to do siebie, że przy dokonywaniu każdych, nawet najmniejszych wyborów, kierują się rozsądkiem i stawiają na praktyczne rozwiązania. To między innymi dlatego upominek reklamowy w formie długopisu, notesu czy breloka jest najczęstszym wyborem, jeśli chodzi o gadżety dla potencjalnych klientów. Akcesoria te są niewielkie, zawierają nazwę lub logo firmy, często się z nich korzysta i kojarzy z przedsiębiorstwem. Powyższy zestaw propozycji stanowi standard w większości firm, które reklamując się w ten sposób chcą zdobyć nowych klientów.

Kierunek na tekstylia

Wybór gadżetów w postaci tekstyliów to świetna propozycja dla firm chcących wyróżnić się na tle innych. Koszulka z firmowym logo w ciekawym kolorze, czapka z daszkiem czy parasol automatyczny to nie tylko praktyczne rozwiązanie, ale również większe zadowolenie ze strony osoby obdarowanej. Z racji tego, że gadżety te mają większe gabaryty, z łatwością można dostrzec na nich logo firmy lub nazwę. Takie upominki reklamowe są bardzo dobrym nośnikiem reklamy, ponieważ zauważa je wiele osób.

Gadżety sezonowe

W zależności od pory roku, można zdecydować się na akcesoria, które akurat są niezbędne dla większości odbiorców. Upalnym latem można wręczać klientom piłki plażowe, krokomierze czy okulary przeciwsłoneczne, jesienią przydadzą się kamizelki odblaskowe, zimą natomiast świetnie sprawdzi się kubek termiczny czy ciepłe rękawiczki. Okazjom sprzyjać będzie także pora około świąteczna, kiedy można podarować klientom na przykład zawieszki na choinkę. Pomysłów jest naprawdę sporo. By upiec dwie pieczenie na jednym ogniu warto postawić na kreatywność.

Rozwiązania niestandardowe

Przedsiębiorcy lubią podążać za trendami, dlatego często decydują się na niesztampowe rozwiązania przy zamawianiu upominków reklamowych. Hitem ostatnich lat są gadżety w stylu eko, które niezmiennie cieszą kontrahentów. Tutaj rozpiętość oferty produktowej jest niezwykle szeroka, poczynając od akcesoriów o niewielkiej wartości, aż po wysokiej jakości przedmioty. Potencjalnego klienta z pewnością ucieszy odzież ekologiczna, zestaw toreb do segregacji odpadów czy drewniana deska do krojenia warzyw i owoców. Odbiorcy lubią nietypowe rozwiązania, dlatego ich uwagę może przyciągnąć linia ekologicznych plecaków, kubków czy artykułów piśmienniczych. Klienci docenią starania firmy i wdrażanie rozwiązań zgodnych z naturą.

Klienta można zdobyć na wiele sposobów. Warto zrobić to jednak w sposób pomysłowy i nienachalny. Upominek reklamowy to świetna okazja do nawiązania relacji z osobą, która może zasilić krąg stałych klientów. Należy pamiętać, że dla kontrahenta wartościowe jest wszystko, co jest użyteczne.

Materiał partnera

Sprawdź również

Strategia content marketingowa – co warto o niej wiedzieć?

Coraz więcej firm dostrzega znaczenie przemyślanego planu działań opartych na wartościowyc…