Home Biznes Wirtualny spacer – nowa jakość reklamy firmy
Biznes - 19 listopada 2019

Wirtualny spacer – nowa jakość reklamy firmy

Bez reklamy firma nie istnieje. Siłą działalności jest liczba zleceniodawców). Firma, która działa na rynku przez cały czas musi dbać o promocję i przekazywanie klientom informacji o swojej ofercie, produktach, lub usługach. Jednym słowem : firma musi być widoczna. Potężnym nośnikiem reklamy jest Internet. Coraz nowocześniejsze technologie dają wielkie możliwości marketingowe, pozwalają dotrzeć do klienta w wielu krajach, a tym samym powiększyć zasięg działalności biznesu. Możliwości internetu są nieograniczone , a korzystanie z nich zapewnia powodzenie w interesach. „Business view dla firm” to bardzo dobry przykład skutecznej internetowej reklamy, której odbiorca nie wyłączy po minucie.

Wirtualny spacer – Business view dla firm – efektowne wyróżnienie

Internauta nie lubi nachalnych reklam, które przeszkadzają w odbiorze wybranych treści. Dlatego dobra promocja w sieci musi być dyskretna, a jednocześnie skuteczna. Na pierwszy rzut oka to połączenie wydaje się niemożliwe. Wirtualny spacer google street nie zakłócają oglądania wybranych stron, ponieważ pojawiają się na mapach google lub prezentacja jest umieszczona w artykułach, na stronach internetowych, katalogach firm. Internauta, który poszukuje jakieś oferty: przedszkola, szkoły, lokalu, nieruchomości, usługi ogląda wirtualny spacer wybranej firmy po jej siedzibie. Usługa umożliwia intuicyjne przejście do wnętrza lokalu bezpośrednio z widoku ulicy poprzez Google Street View. Dzięki Google Street View obiekt zostaje wyróżniony w wyszukiwarkach i mapach Google. Spacer może zostać osadzony na stronie internetowej lub na portalach społecznościowych. Na świecie taka forma promocji jest standardem i jest bardzo ceniona przez marki i internautów. W Polsce szybko zdobywa popularność. Marketingowcy zachwalają jej skuteczność i stosunkowo niewielki koszt w stosunku do realnych korzyści.

Wirtualny spacer w zgodzie z oczekiwaniami klientów

Współczesny klient to wymagająca osoba. Oprócz standardowych informacji o lokalizacji, ofercie , cenie oczekuje również obrazu. Jest ciekawy jak wygląda wnętrze firmy, chce zobaczyć nieruchomość i ocenić, czy wszystko, co widzi i czyta odpowiada jego wymaganiom. Obecna kultura jest zdominowana przez obraz. Dlatego widz oczekuje przede wszystkim obrazu – chce poznać miejsce lub firmę zanim skorzysta z ich usług. Wirtualny spacer spełnia oczekiwania klientów. Wspaniałe ujęcia panoramiczne tworzą doskonałej jakości prezentację. Badania marketingowe wskazują większe zainteresowanie usługami firm, które zdecydowały się na obecność w Google Street View. Jest to rezultatem lepszego miejsca w wyszukiwarkach i zwiększonego ruchu na stronie www i profilu społecznościowym danej firmy. Szerokie grono potencjalnych odbiorców przekłada się na większe zainteresowanie ofertą i lepszą opinię wśród internautów. Bez względu na branżę i lokalizację, w której działa firma, widoczność w wyszukiwarce Google jest podstawą skutecznej reklamy i zapewnia znacznie większe grono odbiorców. Zdaniem wielu internautów wirtualny spacer poprawia wiarygodność firmy, bowiem pokazuje, że firma nie ma nic do ukrycia.

Google Maps równe szanse w marketingu

„Business view dla firm” sprawia, że biznes staje demokratyczny i daje równe szanse przedsiębiorcom. Dzięki Google Street View firma z małej miejscowości ma taką szansę na wypromowanie swojej działalności i dotarcie do nowych klientów, jak właściciel firmy z dużego miasta. Omawiana usługa to inwestycja w pozyskanie klientów, która na pewno przyniesie korzyść i zapewni spory dochód. Wirtualny spacer oznacza lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach. W tym aspekcie takie same szanse mają giganci rynku i małe firmy. Dodatkowo mapy Google wyznaczają trasę do adresu, co ułatwia zainteresowanym dotarcie do lokalu. Google Street View to promocja ekologiczną – bez sterty ulotek, gazetek , katalogów i innych materiałów promocyjnych, które i tak najczęściej zaśmiecają ulice i lądują w koszu na śmieci. W przeciwieństwie do promocji na nośnikach papierowych , Google Street View dociera znacznie większej liczby klinetów.

Zobacz przykład wirtualnego spaceru Matterport po siedzibie firmy

Zobacz przykład wirtualnego spaceru Street view po sklepie z antykami

Sprawdź również

Strategia content marketingowa – co warto o niej wiedzieć?

Coraz więcej firm dostrzega znaczenie przemyślanego planu działań opartych na wartościowyc…