Wydawca WPROST i Do Rzeczy z 20% wzrostem przychodów
PMPG Polskie Media z dużym wzrostem w III kwartale
Grupa PMPG Polskie Media osiągnęła w III kwartale 2019 roku 13,3 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i usług. – czytamy w komunikacie prasowym spółki. To bardzo dobry wynik finansowy, z którego wydawca takich tygodników jak WPROST czy Do Rzeczy może być na pewno zadowolony. W czasach, kiedy rynek prasy kuleje PMPG udaje się wychodzić na plus.
Zysk w trzecim kwartale tego roku wyniósł 1,8 mln zł. Jak podaje PMPG wydawnictwo kontynuuje swoją dotychczasową politykę bazującą na wspieraniu dwóch szlagierowych tytułów tj. WPROST i Do Rzeczy oraz kierowaniu swojej uwagi w stronę Internetu. Według danych firmy portal wprost.pl odwiedziło w październiku aż 12 procent polskich internautów.
Zobacz też:
Najlepsze kryminały – jaką książkę przeczytać?
Jakie najlepsze książki kryminalne polecić można do przeczytania? Cóż, przyznać trzeba, że…