Home Biznes Platforma Shopify – niezawodny narzędzie do prowadzenie e-sklepu
Biznes - 20 września 2022

Platforma Shopify – niezawodny narzędzie do prowadzenie e-sklepu

Sklepy internetowe cieszą się coraz większą popularnością. E-handel powoli wypiera tradycyjny model kupowania. Osoby, które zdecydują się założyć własny sklep internetowy, potrzebują wygodnej platformy. Jedną z najbardziej polecanych jest Shopfity. Na czym polega? Do czego służy?

Co to jest platforma Shopify?

Shopfity to platforma do obsługi sklepów internetowych, której działanie opiera się na chmurze. Mimo że jest wiele podobny platform, ta wyróżnia się pozytywnie. Więcej można przeczytać tutaj Shopify vs WooCommerce. System powstał w Niemczech i nieprzerwanie działa od 2006 roku. Początkowo platforma służyła do internetowej sprzedaży snowboardów, ale szybko przenosiła się na inne obszary. Obecnie za jej pomocą można sprzedawać różnego rodzaju towary i usługi. Ogromnym plusem Shopity jest łatwość obsługi. Platforma zawiera wszystkie niezbędne elementy, pozwalające na obsługę sklepu internetowego. Użytkownicy nie muszą posiadać wiedzy informatycznej czy programistycznej, nie jest konieczna znajomość WordPress itp. To pozwala skupić się na handlu.

Jaki funkcje ma platforma Shopify?

Shopity to popularne rozwiązanie e-commerce, służące do prowadzenia sklepu internetowego, które ma wiele różnych funkcjonalności. Mogą z niego korzystać właściciele małych i dużych sklepów, osoby dopiero zaczynające działalność lub posiadający doświadczenie. Platforma pozwala założyć nowy sklep internetowy lub przenieść już istniejący. Sercem platformy jest intuicyjny pulpit nawigacyjny, który pozwala na kontrolę stanów magazynowych, cen czy produktów. Platforma posiada wiele różnych funkcji, z pomocą Shopify uruchomienie i obsługa sklepu internetowego nie jest problemem. Warto przeczytać Shopify opinie i przekonać się, za co użytkownicy chwalą narzędzie. Shopify oferuje m.in. takie funkcje do prowadzenia sklepu e-commerce jak:

  • bramki płatności z obsługą kart kredytowych,
  • kontrola zapasów,
  • tworzenie różnego typu raportów,
  • projektowanie witryny sklepowej, dopasowanych do własnych upodobań,
  • hostowanie w chmurze,
  • możliwość zwiększenia skali sklepu,
  • wsparcie przez 24/h,
  • wbudowane funkcje SEO
  • dostępne kanały sprzedaży na innych platformach handlowych,
  • możliwość zatrudniania ekspertów Shopity,
  • dostępny sklep z aplikacjami shopify.

Platforma zawiera kreator i konfiguracja, dlatego pozwala uruchomić sklep w ciągu kilku godzin. Shopity oferuje różne subskrypcje. Główne z nich to: Basic Shopify, Advence, Shopify Lite, Shopify App Store, Shopify Pos czy Shopify Plus. Osoby, które chcą udoskonalić Shopify i wprowadzić poprawki, mogą skorzytać z SHopify developer.

Jak założyć sklep Shopify?

Założenie e-sklepu na platformie Shopify jest proste i intuicyjnie. Wystarczy mieć produkty do sprzedaży, pomysł, znać metody realizacji zamówień i płatności. Pierwszym krokiem do tworzenia sklepów internetowych jest rejestracja i założenie konta. Trzeba wybrać nazwę firmy lub domenę, a następnie skonfigurować własny sklep internetowy. Można wybrać bezpłatną wersję próbną lub od razu zdecydować się na jedną z dostępnych subskrypcji. Shopify pozwala wybrać pasujący projekt witryny, edytować ustawienia platformy, a także utworzyć duplikat. Ważny moment to dodanie produktów do sklepu. Shopify pozwala na nieograniczoną liczbę produktów, które trzeba opisać oraz wstawić zdjęcia. Po tym należy dodać wybrane bramki płatności. Shopify Payments akceptuje m.in. płatności kartą kredytową. Należy dodać swoje dane i połączyć je z kontem bankowym. Zostanie jeszcze dodanie sposobu wysyłki i sklep będzie mógł zacząć działać. Ceny za korzystanie z shopify są zróżnicowane, zależą od wybranych elementów. Korzystanie z platformy to również opłaty transakcyjne, obejmujące koszty przetwarzania kart kredytowych oraz korzystanie z innych bramek płatniczych. Warto pamiętać, że shopify to nie jedyne rozwiązanie, pomocne do prowadzenia sklepu. Warto poznać np. customer experience, pozwalające na zbieranie danych o interakcjach klienta i szybkie reagowanie na nie.

Dzięki platformie Shopity prowadzenie sklepu internetowego jest proste. Warto sprawdzić, jak działa i rozwijać się w e-commerce.

Sprawdź również

Jakie możliwości otwiera przed Tobą zawód technika reklamy? Wszechstronna wiedza i doświadczenie

Interesują Cię social media i reklamy? Chcesz tworzyć kampanie i pokazywać swoje pomysły ś…