Lokalne SEO – Jak zrobić to dobrze?

Luty 22nd, 2018

Czy aby przebić się na sam szczyt wyników wyszukiwania niezbędne są ogromne budżety i tysiące linków? Niekoniecznie, jeśli mówimy o lokalnym SEO, które rządzi się swoimi własnymi prawami. Nie każdy przecież musi od razu zajmować topowe miejsca na frazy ogólnopolskie! Dla pana Wieśka z bydgoskiego zakładu szewskiego podjęcie starań aby wyświetlać się na frazę „szewc” byłoby zwykłym marnotrawstwem czasu i budżetu. Co innego na frazę „Szewc Bydgoszcz” – to byłoby nie tylko możliwe ale również przysporzyłoby panu Wieśkowi nowych klientów. Nie ma co się oszukiwać, nawet jeśli jakimś cudem trafiłby on na szczyty Google i zostałby w ten sposób odnaleziony przez panią Basię z Gdańska to raczej mało prawdopodobne by zachęcona ofertą ruszyła w podróż do Bydgoszczy z rozklejonym butem. Mierzmy więc siły na zamiary i rozsądnie dobierajmy narzędzia do obranej strategii.

Lokalne pozycjonowanie krok po kroku

Ostatnio pisałem na tym blogu o artykule mojego autorstwa na temat Mobile-First Index, który pojawił się w miesięczniku Marketing w Praktyce. Teraz do sprzedaży trafił lutowy numer tego pisma, a w nim, jak co miesiąc i dwa grosze ode mnie 😉 Tym razem na tapetę wszedł temat Lokalnego SEO, które dla mnie zawsze było ciekawym rozwiązaniem dla małych firm chcących zadbać o obecność w sieci. Marketing w wyszukiwarkach internetowych na pewno nie jest zarezerwowany tylko dla dużych graczy, co starałem się udowodnić w publikacji. Znajdziecie w niej również szereg elementów, krok po kroku, które należy wykonać w ramach lokalnego SEO. Cały artykuł możecie przeczytać TUTAJ.

lokalne seo marketing

4 odpowiedzi na “Lokalne SEO – Jak zrobić to dobrze?”

  1. Marcin Marć napisał(a):

    Dostępny jest „marketing w praktyce” w jakiś empikach, etc? Czy tylko zamówienie online?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kategorie