Home Biznes 6 zalet kasetonów reklamowych LED
Biznes - 3 czerwca 2020

6 zalet kasetonów reklamowych LED

Kasetony LED to jedno z najpopularniejszych rozwiązań reklamowych w Polsce. Podświetlany kaseton z dibondu charakteryzuje się prostotą wykonania, łatwym montażem i uniwersalnością, dlatego sprawdzi się w każdej branży, bez względu na rodzaj wykonywanej działalności. Najczęściej spotykane kasetony mają formę prostopadłościanu i zawierają logo, nazwę oraz claim marki. Odpowiednio dobrany kaseton reklamowy jest elementem marketingowym, który ułatwia klientom lokalizację siedziby firmy i zachęca przechodniów do wizyty. Jakie są najważniejsze zalety kasetonów reklamowych LED? Jest ich mnóstwo, lecz dziś przytoczymy 6 najbardziej pożądanych.

Reklama przez całą dobę

Podświetlany kaseton reklamowy to sposób na reklamę 24/7. Bez względu na to, czy jest środek nocy, czy też cały Kraków zasnuwa gruba warstwa smogu, twoja reklama pozostaje widoczna i czytelna. Kasetony LED to świetna opcja o każdej porze roku, choć jej zalety są najłatwiej dostrzegalne zimą, kiedy szybko zapada zmierzch. Oświetlenie LED jest energooszczędne i może być sterowane automatycznie, dlatego takie rozwiązanie nie wiąże się z wysokimi rachunkami za energię czy nieustanną kontrolą włącznika.

Inwestycja na wiele lat

Kasetony z dibondu są niezwykle odporne na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych, dzięki czemu stanowią wyjątkowo ekonomiczne rozwiązanie. Co więcej, kaseton jest łatwy w czyszczeniu, dlatego jakiekolwiek zabrudzenia można bez problemu zmyć, bez konieczności wymiany szyldu. Za wytrzymałość kasetonów odpowiada dibond – materiał, który poradzi sobie podczas ulewy, śnieżycy, upału i mrozu. Dibond to rodzaj płyty kompozytowej złożonej z kilku warstw aluminium i polietylenowego rdzenia. Materiał ten jest również łatwy w obróbce, dzięki czemu istnieje możliwość otrzymania reklamy w pełni dopasowanej do naszego pomysłu.

Marketing na każdą kieszeń

Podświetlane kasetony z dibondu są dostępne dla każdego i nie wymagają dużego budżetu. Co więcej, eksploatacja kasetonu również nie jest droga, gdyż dibond wykazuje się wysoką odpornością na zabrudzenia, blaknięcie i czynniki atmosferyczne. Podświetlane kasetony wykorzystują energooszczędną technologię LED, dzięki czemu reklama może świecić przez całą noc, a ty nie odczujesz negatywnych skutków ekonomicznych.

Personalizacja, reklama, dekoracja

Kaseton reklamowy może być w pełni dopasowany do naszych preferencji. Korzystając z usług dobrej agencji reklamowej, możemy wybrać dowolny rozmiar, kształt i kolor kasetonu, który będzie nie tylko reklamował nasz biznes, lecz również pełnił funkcję dekoracyjną. Kasetony można montować zarówno na elewacji, jak i wewnątrz budynku. W tym drugim przypadku kaseton warto potraktować jako element dekoracyjny wnętrza i dopasować go do stylu gabinetu, firmy, sali konferencyjnej, biura, sklepu czy mieszkania.

Reklama zewnętrzna i wewnętrzna

Zewnętrzny kaseton zawiera zazwyczaj podstawowe dane firmy, takie jak logo, nazwa i claim. Do kasetonów zewnętrznych zaliczamy również tzw. semafory, czyli kasetony dwustronne. Semafory montuje się prostopadle do budynku, dzięki czemu są widoczne z daleka – dla klientów nadchodzących z obu stron.

Wyróżniamy również kasetony wewnętrzne, na których możemy umieścić informacje dodatkowe na temat naszej firmy. Na takie rozwiązanie warto zdecydować się szczególnie wtedy, gdy nasza siedziba znajduje się w budynku piętrowym. Umieszczając kaseton reklamowy z informacją o tym, na którym piętrze można znaleźć naszą firmę, znacząco ułatwiamy klientom szybkie dotarcie do celu.

Budowanie rozpoznawalności marki

Tożsamość i rozpoznawalność marki warto budować już od pierwszych dni istnienia. W obecnych czasach należy robić to na dwa sposoby – poprzez środki wirtualne (reklama online, SEO, strona internetowa, blog itp.) oraz fizyczne (kasetony, szyldy, billboardy, ogłoszenia itp.). Warto pamiętać o tym, że czytelny i estetyczny kaseton stanowi zachętę dla klientów, co jest szczególnie ważne w dużych miastach o potężnej konkurencji, takich jak Kraków czy stolica.

Sprawdź również

Zasady skutecznej wizualizacji danych

Aby przekazywać informacje w prosty i przejrzysty sposób, najlepiej jest postawić na wizua…