Home Biznes Budowanie marki z agencją reklamową – co warto wiedzieć i na co zwrócić uwagę
Biznes - 20 kwietnia 2021

Budowanie marki z agencją reklamową – co warto wiedzieć i na co zwrócić uwagę

Prowadzenie firmy w XXI wieku to nie lada wyzwanie. Posiadamy dużo więcej możliwości docierania do klientów z całego kraju lub nawet świata. Nie oznacza to jednak, że jest łatwiej. Skoro my możemy wykorzystywać internet, nasza konkurencja prawdopodobnie robi to od dawna. Warto więc podjąć odpowiednie działania marketingowe, które pomogą stworzyć silną markę.

Jak sobie poradzić z tym zadaniem, gdy nie masz czasu lub wiedzy na temat marketingu? Masz dwie drogi pozwalające na rozwiązanie tego problemu. Pierwsza to podjęcie współpracy z profesjonalnym specjalistą od marketingu i druga, czyli outsourcing – niezależnie od tego, czy interesuje Cię współpraca z freelancerem, czy przemawia do Ciebie raczej agencja reklamowa. Która z tych opcji jest lepsza? Sprawdźmy!

Zatrudnianie pracownika, czyli ogromne obowiązki, koszty i niekoniecznie lepszy efekt

Zatrudnienie specjalisty ds. marketingu to popularna forma dla średnich i dużych firm. Należy jednak zaznaczyć, że nie sprawdza się ona w przypadku małych przedsiębiorstw, które potrzebują kompleksowych usług – od stworzenia zamysłu kampanii, przez copywriting i kończąc na wizualnych materiałach promocyjnych. Biorąc również pod uwagę czas potrzebny na proces rekrutacji, wdrożenie go w procesy firmy mogą być czasochłonne – a czas to pieniądz.

Mimo wszystko, wybór agencji nie powinien być przypadkowy. Gdy decydujesz się na podjęcie współpracy przy organizacji wydarzenia lub kampanii reklamowej, skorzystaj z usług renomowanych specjalistów z doświadczeniem i umiejętnościami, które poparte są rekomendacjami oraz wieloletnią obecnością w branży. Dzięki temu zyskasz gwarancję rezultatów. Jedną z takich propozycji jest Promoagency.pl. Więcej szczegółów na temat dostępnej oferty znajdziesz na stronie lub otrzymasz informacje w trakcie pierwszego kontaktu.

Outsourcing – freelancer kontra agencja marketingowa

Często można spotkać się z opinią, jakoby freelancerzy zapewniali taką samą efektywność działań, co agencja reklamowa – przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. W wielu przypadkach jest to prawda – zwłaszcza gdy sugerujesz się ceną i wybierasz między kiepskimi agencjami i niedoświadczonymi freelancerami. Pamiętaj, że obydwie strony posiadają koszty stałe, do których należą ceny publikacji, druk, czy praca konkretnych specjalistów (np. od contentu lub grafiki).

Tutaj pojawia się główna różnica. Freelancer zazwyczaj korzysta z ofert pośredników i innych ekspertów. Ma więc wyższe koszty. Agencja reklamowa z kolei prawdopodobnie posiada własne zaplecze, ma wewnętrznych fachowców lub ciekawe formy współprac, które pozwalają na optymalizację kosztów publikacji i produkcji. Stawki zatem można uznać za wyrównane, przy czym fachowcy z agencji są w stanie zapewnić dodatkowo szybszy termin realizacji (ze względu na pracę całego zespołu) i prowadzenie kampanii od A do Z.

Jak widać, profesjonalna agencja reklamowa jest w stanie rozwiązać większość Twoich problemów. Ty natomiast zyskasz czas na to, by zająć się tym, na czym znasz się najlepiej – czyli na prowadzeniu biznesu, zdobywaniu nowych klientów lub realizacji powierzonych zadań – niezależnie od tego, jak duże jest Twoje przedsiębiorstwo. Skontaktuj się zatem z zespołem specjalistów i zobacz, co mogą Ci oni zaoferować.

Sprawdź również

Czym charakteryzują się kampanie Google Ads?

Google Ads, dawniej znane jako Google AdWords, to jedna z najpopularniejszych platform rek…