Porównywarka zakupów Google – na czym polega?
Porównywarka zakupów Google
Porównywarka zakupów stworzona przez Google to kolejna innowacja w dziedzinie sprzedaży i marketingu.
Sprzedawcy chcący zareklamować swój produkt mogą skorzystać z usługi Google i znaleźć się na pierwszych stronach wyszukiwania, co skutecznie zwiększy ich sprzedaż.
Spis treści:
Czym jest Google CSS?
CSS, czyli angielski skrót od „Comparison Shopping Service” to porównywarka zakupów, która gromadzi oferty produktów oraz przedstawia je w przystępny sposób użytkownikom w celu szybkiego sfinalizowania zakupu.
Za pomocą Google CSS produkt jest promowany już w samej wyszukiwarce bez potrzeby wchodzenia na stronę sklepu, dzięki czemu zakupy w sieci stają się jeszcze łatwiejsze i przystępniejsze dla zwykłego użytkownika.
Został on stworzony z myślą o przedsiębiorcach chcących skutecznie prowadzić swoje kampanie reklamowe oraz zwiększyć sprzedaż. Jest to jedna z najatrakcyjniejszych i skutecznych form reklamowania.
Jak działa Google CSS?
Google w swojej porównywarce zbiera informacje na temat produktów i przedstawia je w przystępny sposób użytkownikowi.
Przedsiębiorcy korzystający z tej formy reklamy mają zaimplementowane produkty do bazy danych towarów, które następnie będą wyświetlane w formie okienka na górze wyszukiwarki.
Za pomocą tego promowania nawet małe firmy mogą się skutecznie wypromować i znaleźć się na głównej stronie Google, sprawi to, że firma stanie się rozpoznawalna, a sprzedaż znacznie wzrośnie.
Jest to też bardzo efektywna forma reklamy, ponieważ nie płacimy za samo wyświetlanie naszego produktu, ale za ilość wejść na stronę, jaką ona nam zapewniła.
Trzeba pamiętać o tym, że Google pełni funkcję pośrednika, przez co nalicza sobie marżę w wysokości 20%.
Oznacza to, że jedna piąta całego budżetu poświęconego na reklamę nie zostanie wykorzystana.
Na szczęście istnieją takie strony internetowe jak porównywarka zakupów Get Noticed CSS, która skutecznie pozwalają uniknąć odprowadzania prowizji, dzięki czemu większy budżet zostanie przekazany na reklamę.
CPC – co to jest i jak wpływa na sprzedaż?
Każdy produkt wprowadzony w bazę danych Google CSS posiada swoje CPC, nie jest to nic innego jak koszt jaki ponosi reklamodawca za pojedyncze kliknięcie w reklamę zaprezentowaną użytkownikowi przez Google.
Cena, jaką ustali sprzedawca bezpośrednio przełoży się na promowanie produktu, system porównuje wszystkie produkty pod względem CPC i na pierwszych miejscach przedstawia te, w których jest ono najwyższe.
Jak korzystać z CSS?
Usługa Google jest prosta i intuicyjna w użyciu, wystarczy kilka prostych kroków, aby zacząć szybko reklamować swoje produkty w sieci.
Na samym początku zakładamy konto w Google Merchant Center za pomocą zwykłego konta Google, dzięki niemu będziemy mogli zarządzać swoimi reklamami.
Konto Google zostanie połączone z Merchant Center i porównywarką CSS Get Noticed Shop. Zostaną stamtąd pobrane informacje o produktach oraz będą zaimplementowane do porównywarki.
Kiedy oferta zostanie już zaimportowana, zostanie stworzona kampania, która dzięki pośrednictwu porównywarki zakupów Get Noticed CSS pozwoli wykorzystać w pełni budżet poświęcony na reklamę.
Czym charakteryzują się kampanie Google Ads?
Google Ads, dawniej znane jako Google AdWords, to jedna z najpopularniejszych platform rek…